NAŠE VIZE
Usilujeme o výjimečný zážitek na straně zákazníka tím, že mu poskytneme takový servis, jako by byl naším zákazníkem jediným.
Jako zákazník Johnson & Johnson Vision je Vaše spokojenost s našimi službami na prvním místě. Věříme, že máte právo znát naší filozofii poskytování služeb stejně jako závazky týkající se jejich úrovně. Věříme, že využitím poskytnuté příležitosti podávat návrhy budete sledovat zlepšení na základě Vašich názorů a potřeb.
NAŠE KRÉDO
Obchodní filozofie Johnson & Johnson pramení z kréda společnosti, které vyjadřuje záměr naší činnosti hned v první větě: „Naše prvotní odpovědnost je vůči lékařům.“
Náš tým zákaznického servisu takto definovanou kulturu nejen ztělesňuje, ale osobně přebírá odpovědnost za další větu z našeho kréda: „Objednávky zákazníků musí být vyřizovány rychle a přesně.“ Plnění těchto závazků jsme zajistili zavedením řady opatření.
hODNOCENÍ ÚSPĚŠNOSTI
- Máme extrémně vysoké standardy přesnosti jak pro zadávání, tak pro odběr řádně objednaných výrobků.Důsledné plnění požadavků na 99,5 % znamená, můžete být jisti, že správný produkt pro své klienty dostanete ve správný čas.
- Pro všechny naše týmy zajišťujeme komplexní školení na uživatelské požadavky ohledně on-line objednávek (e-commerce), aby Vám mohli pomoct s případnými dotazy nebo Vám poskytnout potřebné informace.
- Díky vysokým standardům na odezvu vůči požadavkům zákazníků přijímáme na zákaznické lince hovory do 20 sekund, čímž se snažíme šetřit Váš čas, který můžete věnovat vlastním pracovím aktivitám.
- Na všechny dotazy a stížnosti vznesené on-line nebo e-mailovou komunikací odpovídáme do 1 pracovního dne.
- Veškeré dotazy a stížnosti zaznamenáváme a řešíme je do 5 pracovních dnů. Sledování a vyhodnocení trendů stížností bereme velmi vážně a naše procesy jsou součástí systému řízení jakosti certifikovaného BSi.
![]() |
vÁŠ HLASUvědomujeme si, že naše služby musí odpovídat potřebám našich zákazníků, a proto se zavazujeme naslouchat návrhům, připomínkám a referencím o oblastech, ve kterých se můžeme zlepšit. Změny, které provedeme s cílem poskytovat pro Vás lepší služby, následně zveřejníme. Pokud existují jiné standardy služeb, které byste chtěli zohlednit, informujte nás. Své návrhy zašlete na kontaktní adresu. |