PODMÍNKY VRÁCENÍVrácení zboží nakoupeného od společnosti Johnson & Johnson, s. r. o., obchodní jednotka Vision lze uskutečnit za těchto podmínek: 1) Vrácené zboží lze zaslat zpět výhradně a pouze s předem přiděleným evidenčním číslem reklamace. Evidenční číslo reklamace vám sdělí zákaznické oddělení. Zásilku s vráceným zbožím viditelně označte přiděleným číslem reklamace. Vrácené zboží bez uvedení přiděleného evidenčního čísla nelze identifikovat a bude znehodnoceno bez náhrady. 2) Zpět na sklad lze přijmout pouze zboží s exspirací minimálně 13 měsíců k datu fyzického vrácení. 3) Vrácené zboží musí být nepoškozené, v originálním balení a nesmí být pomačkané, popsané, otevřené, nebo po datu exspirace. 4) Zboží zasílá zákazník na vlastní náklady do 7 dnů od přidělení evidenčního čísla reklamace. Po uplynutí 30 dnů je reklamace automaticky uzavřena. Tj. zboží, které do naší kanceláře v této lhůtě nedorazí, nebude možné z výše uvedených důvodů zpracovat. 5) Společnost Johnson & Johnson, s. r. o. Vision Care si vyhrazuje právo zboží nepřijmout a znehodnotit, pokud nebude splňovat některou z výše uvedených podmínek. 6) Dobropis za vrácené zboží obdržíte poštou do 30 dnů ode dne doručení vráceného zboží.
! Možnost vrácení zboží je časově omezená !Zboží je možné vrátit bez udání důvodu pouze do 30 dnů od jeho převzetí. Po uplynutí této lhůty není možné zboží vrátit ani vyměnit. S dotazy ohledně vzájemného započtení dobropisovaných částek vůči pohledávkám kontaktujte naše oddělení kontroly pohledávek na čísle +420 227 012 449 nebo na e-mailu [email protected]. |
VÝMĚNA ZBOŽÍ ZA JINÉ
1) Zboží lze vyměnit za jiné zboží vždy až po odsouhlasení ze strany společnosti Johnson & Johnson, s. r. o. Vision Care.
2) Tato výměna zboží musí být dopředu nahlášena na zákaznické oddělení (viz podmínky vrácení zboží, bod 1). Zákazník je povinnen uvést seznam vráceného zboží s čísly šarží a dodacích listů (popř. i s čísly faktur) a s protiobjednávkou zboží. Kopii této žádosti si prosím ponechte pro vlastní kontrolu a zboží odešlete na vlastní náklady do našeho skladu (adresa pro odesílání zboží: CEVA Logistics, spol. s.r.o - Divize JJ Vision Care, U Trati 213, 252 61 Dobrovíz). Uveďte i kontaktní jméno a telefon. Naše zákaznické oddělení vám potvrdí přijetí vratky a zároveň den odeslání protiobjednávky na zboží.
! Upozornění ke způsobu výměny zboží !
Jde-li o výměnu zboží, např. za stejné balení kontaktních čoček, ale v jiných dioptrických hodnotách, tak na nové zboží musí být vždy vystavena nová faktura, nelze uskutečnit tzv. prostou výměnu (tj. „kus za kus“).
NESROVNALOST V DODÁVCE
Svým podpisem soupisky doručeného zboží potvrzujete převzetí zásilky do vlastních rukou, která je nepoškozená a originálně zabalená!
Po převzetí zásilky od kurýra, vás prosíme o pečlivou kontrolu doručeného zboží a porovnání fyzicky dodaného zboží s dodacím listem či fakturou.
Pro případ, že byste zjistili nesrovnalosti v dodávce oproti DL nebo faktuře (nedodané nebo zaměněné zboží), kontaktujte prosím náš zákaznický servis, co možná nejdříve. Nejpozději však do 7 dnů od převzetí zboží, protože na pozdější reklamace zboží nebude brán zřetel.
KVALITATIVNÍ REKLAMACE
Reklamujete-li zboží z kvalitativních důvodů, kontaktujte vždy svého obchodního zástupce, popřípadě zákaznický servis. Každá kvalitativní reklamace bude postoupena k odborné analýze. O jejím výsledku vás budeme informovat do 30 dnů od přijetí reklamace.
! Upozornění ke kvalitativní reklamaci !
Uplatňujete-li kvalitativní reklamaci, dále uveďte:
- jméno očního odborníka a jméno nositele kontaktní čočky
- důvod reklamace (popište co možná nejpodrobněji, co se stalo, zda byly případné zdravotní komplikace a jaké)
- název produktu
- množství zboží, které reklamujete
- okamžik zjištění vady (např. při otevření blistru)
- doba používání reklamované čočky
- LOT číslo šarže (je-li k dispozici)
Plné znění reklamačního řádu ZDE.
Tento reklamační řád je platný od 1.10.2019.