NOVÍ ZÁKAZNÍCI

1. Chtěl bych Vám zaslat objednávku, co musím udělat?

Pokud si chcete objednávat naše produkty prostřednictvím e-shopu, je zapotřebí si u nás otevřít účet. Pro více informací kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 444 414.

 

PRODUKTY

2. Máte silné jednodenní čočky pro astigmatismus?

Ano, naše čočky 1-DAY ACUVUE® MOIST FOR ASTIGMATISM byly uvedeny na trh v roce 2010 a jsou nabízeny v širokém spektru parametrů. Kompletní přehled parametrů pro každý typ čoček lze nalézt zde.

 

OBJEDNÁVKA

3. Jak si u vás mohu objednat?

Existuje hned několik způsobů, jakými lze objednávat naše produkty. Registrovaní zákazníci mohou využívat služeb našeho e-shopu, který umožňuje snadný přístup ke všem Vaším objednávkám a je k dispozici 24 hodin, 7 hodin v týdně. Objednávat lze také přes náš zákaznický servis na čísle 800 444 414. Více informací o způsobech objednávání naleznete zde.

4. Po nějakou dobu jsem si nic neobjednal/a. Budu si i nadále moci objednávat?

Pokud si nejste jisti stavem Vašeho účtu, kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 444 414.
Zaznamenají si Vaše kontaktní údaje, zjistí aktuální stav účtu a informují Vás o dalších krocích nutných k tomu, abyste si opět mohl(a) objednávat naše výrobky.

 

E-SHOP

5. Proč jsou všechny parametry Vašich torických čoček k dispozici na e-shopu, a to i těch, které neexistují?

V současné době se v rozbalovacím seznamu zobrazují všechny parametry kontaktních čoček. Za předpokladu, že určitý produkt neexistuje, neprodáváme jej či není na skladě, budete o tom včas informování naším zákaznickým servisem. Kompletní přehled parametrů pro každý typ čoček lze nalézt zde.

6. Proč nemohu znovu použít své heslo na e-shop?

Bezpečnost našich zákazníku je pro nás na prvním místě. Bylo tak zavedeno opatření, které zajišťuje zabezpečení Vašich dat. Proto Vás náš systém každé tři měsíce požádá o změnu hesla k Vašemu účtu. Pro více informací kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 444 414.

7. Když se snažím využít e-shop, dozvím se, že jsem neaktivní uživatel. Co to znamená?

Obecně to znamená, že jste se na náš e-shop delší čas nepřihlásil (a) nebo že údaje k účtu byly změněny. Pro více informací kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 444 414. Váš stav účtu bude překontrolován a následně Vám budou doporučeny další kroky k nápravě.

8. Moje objednávka nebyla doručena. Co mám dělat?

Nejprve si, prosím, přečtěte naše informace o doručení objednávky. V případě potřeby kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 800 444 414. Rádi Vám pomůžeme přezkoumat stav Vaší objednávky.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

9. Chtěl bych vrátit produkt, který jsem si u vás objednal. Jaká jsou Vaše pravidla?

Kompletní přehled našich pravidel pro vracení zboží naleznete zde. Máte-li jakékoli další otázky týkající se našich pravidel pro vracení zboží, obraťte se na náš zákaznický servis na čísle 800 444 414.

MŮJ ÚČET

11. Proč se nemohu přihlásit prostřednictvím svého uživatelského jména a hesla z předchozí webové stránky?

Nemusíte mít strach. Celý Váš účet byl z předchozí webové stránky převeden. Vzhledem k naší snaze zajistit vysokou úroveň bezpečnosti, nebylo převedeno i heslo. Lze jej však snadno obnovit. Klikněte zde a postupujte podle popsaných kroků.